Κατηγορία Ποδηλασία

Η πολύ αποχή τελικά βλάπτει

3, 2, 1... κούρσα

3, 2, 1... κούρσα

Ξέρουμε όλοι πως από την πολύ αποχή από το σεξ "παθαίνεις" ρε παιδί μου, έτσι και η πολύ αποχή από το MTB βάζει το μυαλό σου σε τρελές σκέψεις! Τι εννοώ με αυτό; Η ιδέα μίας κούρσας όλο και πιο πολύ μου φαίνεται ελκηστική. Όχι μόνο εμένα όμως, αλλά και του Αντρέα! Θα μου πείτε καλά κάνετε και θέλετε να πάρετε ένα κουρσάκι για τις δουλιές που προϋποθέτουν μόνο δρόμο, καθώς και πιο γρήγορα θα πηγαίνετε αλλά και μπορεί και πιο μακρυά!

Περισσότερα

Trek Fuel Ex8 – Ανάλυσε ΤΟ!!

Στην σύντομη παρουσίαση που προηγήθηκε περιοριστήκαμε στα βασικά μόνο, δείχνοντας σας αρκετές φωτογραφίες από το νέο ποδήλατο, με λίγες μόνο αναφορές για τη συμπεριφορά του. Η υπόσχεση όμως ήταν να αναλύσουμε όσο δύναται την αίσθηση του και την αποτελεσμάτικοτητα του σε σύγκριση με το προηγούμενο απόκτημα (ένα TREK 8500 hardtail).  Θα ξεκινήσουμε αναλύοντας την επαναστατική νέα σχεδίαση των πλήρους ανάρτησης ποδηλάτων της TREK.

Αυτή η σχεδίαση παρουσιάστηκε και χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στα μοντέλα του 2008 (από το Fuel Ex7 και πάνω) και βεβαίως παγιώθηκε, εφόσον πρόκειται για μία από τις εξυπνότερες και ποιο λειτουργικές σχεδιάσεις πίσω ανάρτησης σε ποδήλατο FS (Full Suspension). Οι σχεδιαστές της TREK λοιπόν κατάφεραν να συγκεντρώσουν σε ένα ποδήλατο πλήρους ανάρτησης τεχνολογίες όπως η Full Floater, το ABP (Active Braking Pivot) την τεχνολογία R1i και το EVO link.

Πως κατέληξε η TREK σε αυτού του είδους την εφυή σχεδίαση? Πριν δύο χρόνια,  προσέλαβε τον Jose Gonzalez από την Manitou. Έχοντας ένα εκτενές υπόβαθρο στο μοτοκρός με την Kawasaki και έπειτα στην έρευνα και στην ανάπτυξη με την Manitou, ο Gonzalez έχει εργαστεί σε τμήματα ανάπτυξης συστημάτων αναρτήσεων για όλη την επαγγελματική σταδιοδρομία του.  Όπως καταλαβαίνω, η R1i είναι το μωρό του, κάτι που ανέπτυξε ενώ εργαζόταν για την TREK .

Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ακόμη στη διαδικασία καταχώρησης της ως πατέντα, μιας και πρόκειται για κάτι το εντελώς νέο. Η TREK την ονομάζει εν συντομία λοιπόν R1i. Πως λειτουργεί όμως το άτιμο?! Θα σας το αναλύσω περιληπτικά εδώ, και όποιος επιθυμεί μπορεί να επισκεφθεί αυτό εδώ το link για πολύ μεγαλύτερη ανάλυση αυτής της τεχνολογίας από ειδικούς και επαγγελματίες αθλητές : http://trekmountain.typepad.com/king/tech_talk/.

Περισσότερα

Νέα από τη Shimano

Πέρασε καιρός που δεν ακούσαμε κάτι το ουσιαστικό από τη Shimano και εφόσον αυτή την περίοδο δεν έχουμε κάτι συναρπαστικό για τις βόλτες μας, είπα να σας παρουσιάσω μερικά από τα νέα εξαρτήματα που έβγαλε αυτές τις μέρες...

Έχουμε και λέμε, καταρχήν να σας δείξω τους νέους τροχούς, που θα είναι μόνο για ποδήλατα με δισκόφρενα. Είναι οι Shimano WH-MT65 οι οποίοι είναι UST-compatible και διαθέισμοι σε δύο εκδόσεις.

WM-MT15 WM-MT15 WM-MT15

Ακολουθούν (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) οι νέοι δίσκοι για 6-Bolt κέντρα! Επιτέλους, έβγαλε ...

Περισσότερα

Ψηφιακή ζυγαριά για το ποδήλατο…

Ψηφιακή ζυγαριά

Ψηφιακή ζυγαριά

Το ξέρω είμαι τρελός, αλλά πρόσφατα ήρθε στο email το γνωστό διαφημιστικό που σου στέλνει το eshop αν έχεις ψωνήσει κάτι από το εν λόγω κατάστημα.

Μέσα σε όλα λοιπόν ήταν και μία ψηφιακή ζυγαριά για τις αποσκευές μας στα 20€. Έτσι σκέφτηκα, κάτσε πόσο ζυγίζει περίπου μία αποσκευή; 10, 12 κιλά; Τόσο δε ζυγίζουν πάνω κάτω και τα ποδήλατα; Κάτσε να δω τι θα παιχτεί λοιπόν.

Κι όλα αυτά για να ικανοποιήσω την αστείρευτη περιέργεια μου, αλλά και του Αντρέα βέβαια καθώς νομίζει πως το EX 8,...

Περισσότερα

Scott Scale 70, τελική μορφή

Scott Scale 70 Φεβρουάριος '09

Scott Scale 70 Φεβρουάριος '09

Edit: Οι τελευταίες αλλαγές με κόκκινο! Δε μπορούσα να μην αναφερθώ πως θα είναι από εδώ και στο εξής το Scott... Μικρές αλλαγές μπορεί να γίνουν, όμως η κεντρική ιδέα θα παραμείνει ίδια. Τα περιφερειακά που έχει αυτή τη στιγμή επάνω του είναι ότι καλύτερο για τέτοιας εμβέλειας ποδήλατο, όχι ότι δε θα μπορούσε να είναι όλο με XTR, απλά η δική μου υποκειμενική σκέψη το αποκλείει.....

Περισσότερα

Νέα video σε συνάρτηση με την παρουσίαση

Η παρουσίαση έγινε, έστω και λακωνική, οπότε είπα να σας δώσω και 2 βιντεάκια από τη μέρα που κάναμε τη φωτογράφιση του μοντέλου... Στο ένα φυσικά είμαι εγώ, ο τρισμέγιστος ποδηλάτης και προπονητής μεγάλων αθλητών και στο δεύτερο ο Αντρέας προσπαθώντας να συνηθίσει το νέο του απόκτημα. Τα πήραμε με την Canon καθώς έπρεπε να πάρουμε και τις φωτογραφίες, συν του ότι παίρνει και καλύτερα video αυτή η φωτογραφική (640x480 30fps σε .AVI).

Απολαύστε λοιπόν:


Π...

Περισσότερα

TREK Fuel EX8 2008

Ο τίτλος του άρθρου τα λέει όλα, εκτός από το να τα δείχνει!  Το νέο απόκτημα λοιπόν είναι το TREK Fuel EX8 μοντέλο του 2008 αγορασμένο απο Γερμανία αρχές Νοεμβρίου.  Με το που αγοράστηκε, άρχησαν αμέσως να αλλάζονται πάνω του τα επιμέρους εξαρτήματα για να φθάσει στο σημερινό οπτικά σύνολο. Η διαφορά με το 8500 είναι μεγάλη και εντωπίζεται κυρίως -όπως είναι φυσικό- στην άνεση...

Περισσότερα

Γύρος (όχι χοιρινό) Υμηττού και παραλειπόμενα

Το είπαμε και το κάναμε. Τον γύρο εννοώ... Για άλλη μία φορά συναντηθήκαμε με τα παιδιά στα γήπεδα του Κουταλά στο Βύρωνα κατά της 10 παρά ώστε 10 νταν να την κάνουμε για τον γύρο!

Δε ξέρω πως τα καταφέραμε πάλι, αλλά είμασταν ξανά 10 άτομα. Κάποιους δεν τους είχα ξαναδεί, άλλοι όμως στάνταρ 🙂 . Αρχή και η ανηφόρα του Βύρωνα προς τον μεγάλο αγροτικό δρόμο του Υμηττού. Να σας πω την αλήθεια όταν τον κατεβαίνεις είναι πολύ πιο όμορφα και ξεκούραστα. Στην αρχή έχει μία ανηφόρα που είναι αρκετά δύσκολη, στην οποία αναγκαστήκαμε να κατέβουμε κιόλας σε ένα σημείο (γιατί εγώ προσωπικά  μπήκα σε ένα νεροφάγωμα και κόλλησα. Δεν είναι ότι δε μπορούσα να τον βγάλω, αφού είμαι τόσο μεγάλος αθληταράς και πάντα μετριόφρων βεβαίως, βεβαίως).

Μαζευτήκαμε στην μπάρα της Πυροσβεστικής και αφού φάγαμε 3 γουρουνόπουλα και 2 γαλοπούλες, για να αναπληρώσουμε ενέργεια από την υπερπροσπάθεια που κάνουμε για αυτή την τεράστια διαδρομή φύγαμε για Παπάγου και αργότερα χώμα και Αγία Παρασκευή, Μεσόγεια και τέλος (φτου, φτου) ξεκούραση στο νεκροταφείο της Παιανίας.

Περισσότερα

Υμηττός, 60άρα

Ένα από τα μονοπάτια

Αν είμαστε τυχεροί αύριο κατά τις 9:30 με 10:00 το πρωί θα είμαστε στην περιοχή Κουταλά στον Βύρωνα (στα γηπεδάκια δηλαδή που βρίσκονται κοντά στη Κατεχάκη) για να κάνουμε μια 60αριά χιολιόμετρα αν είμαστε σε φόρμα...

Είναι η πρώτη φορά που θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το γύρο του Υμηττού και για να πω την αλήθεια είμαι λίγο φοβισμένος μήπως και τελικώς δεν τα καταφέρω! Με μία αισιόδοξη ματιά θέλουμε να τελειώσουμε την βόλτα κατά τις 5:00 με 5:30 το απόγευμα, ώστε να μην είμαστε πάνω όταν πιάσει το σούρουπο...

Περισσότερα

Πάρνηθα -Βασιλικά-, ένας παράδεισος για Mountain Biking

Χτες (Κυριακή 19/1) πήραμε την απόφαση και πήγαμε προς Πάρνηθα στα Βασιλικά. Μπορώ να πω πως δεν ξεκίνησε καλά η Κυριακή από τις πρώτες πρωινές τις ώρες, καθώς ξενύχτησα μέχρι τις 2:00 τα ξημερώματα και μετά δεν είχα όρεξη να ξυπνήσω στις 8:30 το πρωί. Έτσι αργήσαμε να ετοιμαστούμε καθυστερώντας περίπου 15-20 λεπτά να φτάσουμε στο ραντεβού μας στις 10:20 το πρωί.

Πρώτη στάση! Πρώτη στάση continued... Προετοιμασίες για αναχώρηση
Αντρέας Φτιάξε, φτιάξε, πανάθεμα σε! Και 1 και 2 και...

Τέλος καλού όλα καλά όμως αφού τελικώς είμασταν στη γέφυρα της Βαρυμπόμπης κατά τις 10:45 και προλάβαμε την υπόλοιπη παρέα! Βουρ μετά στο  μικρό πάρκινγ...

Περισσότερα