Καλωσήλθες Formula Oro K24, στερνό αντίο Hayes Stroker Ryde

Μετά από σχεδόν 9 μήνες χρήσης των Hayes Stroker Ryde, μόνο καλά λόγια έχω να πω για το feel αυτών των υδραυλικών δισκόφρενων. Όμως μετά από αυτή τη χρήση που κάνω τώρα τελευταία κατάλαβα πως δεν είναι αρκετά για σκληρή All Mountain χρήση. Είναι περισσότερο για ΧC (Cross Country) και χαλαρή All Mountain και αυτό καθώς η δύναμη τους είναι πάρα πολύ ικανοποιητική για συνθήκες αγροτικού δρόμου, βατών μονοπατιών και μερικών κατσάβραχων. Όμως σε υπερβολική χρήση σε κατσάβραχα και αρκετή κατάβαση στον Υμηττό κατάλαβα ότι εκεί έχαναν σε σχέση με τα Avid Juicy Carbon του Αντρέα που έχουν τέλειο stopping power!

ryde_mc ryde_caliper

αμάν ρε παιδί μου με αυτά τα γραμμάρια μας έπρηξες πια!

Δεν ξέρω αν με έναν 180άρι δίσκο εμπρός είχα καλύτερα αποτελέσματα, όμως είπα να κάνω αυτή την "τελευταία" αναβάθμιση μιας και ήταν ευκαιρία αυτά τα νέα φρένα που πήρα.

Ο λόγος; Τα Formula Oro K24 White. απλά τρομερή κατασκευή παίδες. Είναι πιο ελαφριά μόλις 355gr το καθένα συμπεριλαμβανομένων και των δίσκων (160άριδες), σε σχέση με τα 420gr το καθένα για τα Hayes Stroker Ryde συμπεριλαμβανομένων και των δίσκων (160άριδες). Θα μου πεις αμάν ρε παιδί μου με αυτά τα γραμμάρια μας έπρηξες πια! Αλλά δε φταίω εγώ, είναι στη φύση ενός υγιή σκεπτόμενου XC/All Mountain Rider.

Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστηκά μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Lever Caliper Rotor

- Λεβιές:

  1. Πατενταρισμένη τεχνολογία Feeling Control System (FCS) η οποία αλλάζει το σημείο επαφής του λεβιέ!
  2. Σχεδίαση λεβιέ Flip-flop... Είσαι αριστερός ή δεξής;
  3. Αποσπόμενος σφιγκτήρας λεβιέ – όπως όλα πλέον τα δισκόφρενα βάζεις το λεβιέ χωρίς καν να βγάλεις τις αλλαγές από το τιμόνι.
  4. Πατενταρισμένο σύστημα ρεζερβουάρ το οποίο επιτρέπει τη σχεδίαση μικρότερου λεβιέ.
  5. Καλώδιο από πολυεστέρα για αυξημένη αντίσταση στην διαστολή του.
  6. Νικέλινοι σύνδεσμοι για αυξημένη αντίσταση στη διάβρωση.

- Δαγκάνα:

  1. Δαγκάνες Post mount με αντάπτορες για IS. Χωρίς πολλά πολλά: Γρήγορη εγκατάσταση.
  2. Πιστόνια 22mm για περισσότερη δύναμη φρεναρίσματος για 2πίστονα φρένα (δοκιμές έγιναν από Γερμανική εταιρία ποδηλάτων και Γερμανικό πανεπιστήμιο).
  3. Γρήγορη αλλαγή των pads (όπως όλες οι εταιρίες πλέον).
  4. Αεριζόμενη δαγκάνα για αυξημένη επαγωγή θερμότητας.
  5. Νικέλινοι σύνδεσμοι για αυξημένη αντίσταση στη διάβρωση.

Κατά τα άλλα είναι και μερικώς άσπρα οπότε πάνε με το ποδήλατο απίστευτα και ολοκληρώνουν το σύνολο. Ανυπομονώ να τα βγάλω για στρώσιμο τώρα και εννοείται θα γράψω και εντυπώσεις μετά από τις βόλτες του στρωσίματος, εφόσον είμαστε καλά μέχρι τότε 😆 .