Αναβάθμιση ποδηλάτου – TREK 8500 και τα μυαλά στα κάγκελα!

Ναι καλά διαβάσατε! Με το που ξεκίνησε αυτή η τρέλα είχα το μικρόβιο της αναβάθμισης του σκελετού να με τρώει.. Ε μόλις λοιπόν ξεκινήσαμε τις βόλτες και άρχισα να βλέπω πως το παλιό ποδήλατο απλά δε μου έκανε πλέον κέφι (βαρύ, άβολο, ξεπερασμένο!!), ήταν παραπάνω από αρκετός λόγος για να προχωρήσω στην αναβάθμιση του. Κατέληξα λοιπόν ύστερα από ένα τελείως τυχαίο συναπάντημα μαζί του στο TREK 8500 με σκελετό κατασκευασμένο από "Zirconium" ή αλλιώς ZR9000. Ένα κράμα αλουμινίου για το οποίο η TREK ανάλωσε ούτε λίγο ούτε πολύ δώδεκα συναπτά έτη για την εξέλιξη και τελικά παραγωγή του (!!). Αποτέλεσμα ένας πανάλαφρος σκελετός που τίποτα δεν έχει να ζηλέψει σε βάρος, στιβαρότητα, ακαμψία και αξιοπιστία από αντίστοιχους τιτανένιους.

Τελικό βάρος λοιπόν στα 1350 γραμμάρια και τα μυαλά στα κάγκελα!! Επιτέλους ο φτωχός της παρέας απέκτησε το σκελετό που πάντα ήθελε για άνετες βόλτες κ βέβαια για ακόμη πιο εκλεπτυσμένα και εξωτικά παρελκόμενα. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές το ποδήλατο είναι εξοπλισμένο με τα εξής :

  • Μarzocchi Mx Pro-SL, αερίου-λαδιού πιρούνι με διαδρομή 105mm και βάρος 1650 γραμμάρια.
  • Avid Juicy Carbon, υδραυλικά δισκόφρενα με συνολικό βάρος εμπρός κ πίσω λίγο κάτω απο 800 γραμμάρια.
  • Bontrager Race X lite Carbon seatpost, το πρώτο από μια σειρά ανθρακονημάτινων παρελκόμενων που θα τοποθετηθούν στο Trekaki. 200 γραμμάρια βάρος, και βέβαια carbon look!
  • FSA XC-280 Handlebar, τιμόνι low-riser με βάρος κοντά στα 300 γραμμάρια (γκουλπ!). Προϋπόθεση αλλαγής του λίαν συντόμως με αντίστοιχο carbon. Είδωμεν!!
  • FSA XC-150 Stem, λαιμός 110mm και βάρος 220 γραμμάρια (γκουλπ και πάλι!). Προϋπόθεση αλλαγής του υπάρχει, αλλά δεν πρόκειται για άμεση προτεραιότητα.
  • Vuelta Zerolight 24 spoke Wheel Set, ένα σετ τροχών με 24 ακτίνες, δυνατότητα χρήσης τους με V-Brakes και Discs, και λογική σχέση τιμής-βάρους-ποιότητας. Ίσως όμως στο μέλλον να αλλαχθούν κ αυτοί με κάτι καλύτερο στο μέλλον.
  • Shimano XT Group set, η γνωστή ιαπωνική φίρμα των κορυφαίων ποδηλατικών σετ. Tο συγκεκριμένο σετ είναι ένα βήμα πίσω απο την κορυφαία της σειρά, την XTR. Για πολλούς (συμπεριλαμβανομένου και εμένα) πρόκειται για ένα σετ με καλύτερη σχέση τιμής-απόδοσης-ποιότητας από το XTR.

 

 

Αυτά τα λίγα λοιπόν είναι χονδρικά τα εξαρτηματάκια που κοσμούν το νέο σκελετάκι. TREK 8500, ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Απολαύστε (ελπίζω) μερικές φωτό του ποδηλάτου, μόνο του και βέβαια με μένα να το θαυμάζω και να του κρατώ παρέα για να μη νοιώθει παραμελημένο. Ένα καμάρι των 10.9 κιλών (σύντομα 10 και κάτω)!!

Άντε και καλές βόλτες ρε μάγκες!!!!