ΟΤΕ – HOL, για πιο λόγο είναι ψεύτες;

Εδώ και λίγο καιρό ήμουν στο πακέτο HOL Shared LLU 4/1. Μετά από μεγάλη μου αναμονή 5 μηνών να ενεργοποιηθώ σε HOL DoublePlay, έκανα ακύρωση (Η μεγαλύτερη βλακεία! Έπρεπε να περιμένω λίγο ακόμη) και είπα να ενεργοποιηθώ στα νέα πακέτα Conn-x Talk 24/7 στην ταχύτητα 8mbit/384kbps. Εδώ είναι που αρχίζει ο Γολγοθάς μου λοιπόν!

Όμως δεν είναι μόνο λάθος του ΟΤΕ, αλλά και της HOL γιατί μετά από απανωτές αιτήσεις ενεργοποίησης με λάθος αριθμό ταυτότητας κάποια στιγμή μαζί με την ακύρωση έστειλε και αίτηση ενεργοποίησης στο σύστημα του ΟΤΕ και αυτό το αποτελείωσε με αποτέλεσμα το σύστημα να κολλήσει!

Από τότε έχουν περάσει 3 μήνες κοντά (από τη στιγμή που γράφω το παρόν άρθρο) και δεν έχει γίνει τίποτε. Ο Άνας με στέλνει στον Καϊάφα και το αντίθετο κάθε φορά που πέρνω τηλέφωνο να ρωτήσω τι συμβαίνει...

Δε πειράζει όμως γιατί γνώση έχουν οι φύλακες. Έχω ήδη κάνει καταγγελία στην ΕΕΤΤ και σύντομα θα κάνω και στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αφού βέβαια κάνω και μία επίσκεψη με τον οικογενειακό μας δικηγόρο πρώτα στον ΟΤΕ -τα φιντάνια οι τεχνικοί (τους λένε "Περιφέρεια") κατασκεύασαν το βρόχο για να φύγω από ΟΤΕ και να πάω εξ ολοκλήρου στην HOL μετά από τις ακυρώσεις βέβαια!- και μετά στην HOL για να δούμε τελικώς τι θα συμβει με το τηλέφωνο μου.

Αν νομίζουν ότι είναι τσιφλικάδες των γραμμών και οι δυο τους είναι βαθιά νυχτωμένοι. Εξ' άλλου οι διάφοροι πελάτες και τα δικαστήρια τώρα τελευταία κάνουν χρυσές δουλειές από τις καταγγελίες στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους και τα πέρνουν χοντρά από τις εταιρείες!

Tags:  , ,